Aug 12, 2009

Healin-Derma-X - 2nd Part

I've mentioned in the previous post that I've tried this cream....I said that it worked but I forgot to mention that it worked with leaving no scar on the right feet of mine....Well...after approximately a month using it, shocking but true...it works....the eczema has lessened and my skin has getting better...guess I have to buy another tube and use it for another month before it really heals...

p/s: alina, kalau awk nk gune utk hilangkan parut jerawat or operation pas bersalin, rasenye ade krim lain....yg ni khas utk masalah kulit yg seangkatan ngan eczema....pastu sy x tau org baru pas bersalin leh mkn gamat x...adik saya mkn gamat pas dia operate apendiks ari tu, luka dia cepat baik...xde bernanah pn....dlm sebulan dh leh gerak cm biasa...gi check doc pn skali je...

2 comments:

amalina said...

akhirnya! ada update. kecewa tau bila bukak blog awk pastu tak de cerita terbaru...(cuti materniti 2 bulan, ada masa la nak bz body...hehe...)

HaNNa San said...

wah nmpknyer mmg berkesn krim tu..sy nk try jgk la..sy pn de eczema jgk..ne tau ok kn